تعمیرات گوشی همراه ازجمله حساس‌ترین نوع تعمیرات است. از بیش‌ترین مواردی که برای تعمیر گوشی همراه به تعمیرکنندگان مراجعه می‌شود می‌توان به تعمیر یا تعویض ال سی دی، سرویس‌های نرم‌افزاری، تعمیر برد، باتری، اسپیکر، دوربین، تعویض فلت، تعویض قاب یا شاسی، تعمیر و تعویض سوکت سیم‌کارت و بازیابی اطلاعات گوشی اشاره کرد. تعمیر هروسیله‌ای بنابر این دلیل نیست که آن برند ایراد و یا مشکل خاصی دارد بلکه نحوه‌ی برخورد کاربر با آن دستگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نوع تعمیرات در مرحله‌ی اول براساس برند گوشی و در مرحله‌ی بعدی براساس نوع مشکل که نرم‌افزاری باشد و یا سخت‌افزاری تفکیک می‌شود.

تعمیرات تخصصی آیفون

گارانتی سرویس موبایل” که سال‌هاست در زمینه‌ی تعمیرات گوشی همراه آیفون فعالیت دارد، توانسته خدمات کامل و بی‌نقصی را در اختیار مشتریان گذاشته و اعتماد آن‌ها را به خوبی جلب کند.

در صورت نیاز به تعمیر گوشی همراه آیفون خود می‌توانید به سایت گارانتی آروند مراجعه کرده و پس از پرکردن فرم درخواست، گزینه‌ی موبایل، برند اپل و نوع گوشی را انتخاب کرده، مشکل موردنظرتان را ثبت کرده و پس از تکمیل اطلاعات شخصی فرم را برای کارشناسان آروند ارسال کنید. پس از ارسال فرم باید منتظر تماس از سمت کارشناسان مربوطه و هماهنگی پروسه تعمیر بمانید. ساکنین شهرستان‌ها باید گوشی خود را برای تعمیر به تهران و به آدرس درج شده بر روی سایت ارسال کنند.

اگر بخواهیم مشکلات مرتبط با آیفون را به ترتیب و براساس بیش‌ترین مراجعه نام ببریم، می‌توان به شکستگی ال سی دی و بدنه، مشکلات برد اصلی، ضربه خوردگی، سوختگی دستگاه، دکمه‌ی Home، آب خوردگی، خرابی اسپیکر، مشکلات باتری، مشکلات دوربین و همین‌طور مشکلات آنتن و وای فای اشاره کرد.

بیش‌ترین آسیب‌هایی که برای گوشی همراه امکان‌پذیرند:

شکستگی و ضرب خوردگی

شکستگی ال سی دی و بدنه بیش‌ترین مراجعه برای تعمیرات را دارد و چیزی است که کاملاً به نحوه‌ی استفاده‌ی کاربر وابسته است. اگر از هرگونه گلس و یا محافظ مقاوم بر روی صفحه‌ی گوشی خود استفاده کنید، در هنگام ضربه خوردن به گوشی، برای تعویض محافظ هزینه پرداخت می‌کنید نه ال سی دی گوشی که چندین برابر گران‌تر هم هست. اگر گوشی موبایل دارای قاب و یا کاورمحافظ باشد، احتمال آسیب دیدگی بدنه کم‌تر خواهد بود. اما در هر صورت هرگونه آسیب دیدگی صفحه و بدنه قابلیت تعمیر و تعویض دارد که توسط گارانتی آروند انجام خواهد شد.

خرابی اسپیکر، دوربین و باتری

پس از مدتی استفاده از گوشی تاحدی طبیعی است که قطعاتی از گوشی مانند اسپیکر، باتری، دوربین و بسیاری از قطعات دیگر ضعیف‌تر از حد معمول شوند و کارایی اولیه‌شان را نداشته باشند. تضعیف قطعات پس از مدت نه‌چندان کوتاه تاحدی طبیعی است اما اگر این مشکلات در کوتاه مدت اتفاق بیافتد، یا قطعات از ابتدا دارای مشکل بوده‌اند و یا در اثر استفاده‌ی نادرست کاربر اتفاق افتاده‌اند که به احتمال زیاد مشمول گارانتی هم نمی‌شوند.

آب خوردگی

آسیب دیدن دستگاه بر اثر آب خوردگی هم از دیگر مواردی است که زیاد شاهد آن هستیم که بیش‌تر در اثر سهل انگاری کاربران اتفاق می‌افتد. آب خوردگی هم از مواردی است که مشمول گارانتی نمی‌شود و دستگاه موبایل با هزینه‌ی شخصی کاربر باید تعمیر شود.

در آخر

باید توجه داشته باشید که حتماً گوشی همراه خود را به نمایندگی و یا تعمیرگاه‌های مطمئن و مورداطمینان ببرید چرا که تعمیر اشتباه و ناشیانه نه‌تنها ایراد را برطرف نمی‌کند بلکه ممکن است به سایر قسمت‌ها هم آسیب برساند. در انتهای این مقاله باید به این نکته اشاره کنیم که کارشناسان و متخصصانی که در گارانتی آروند هستند با بهترین خدمات ممکن، آیفون شما را تحویل گرفته، تعمیر می‌کنند و به شما تحویل می‌دهند. به‌طورحتم با یک‌بار مراجعه به شرکت آروند، مشتری همیشگی خواهید شد.

تعمیرات تخصصی گوشی همراه
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *