به دلیل ازیاد مشکلات اینترنتی تیم موبایل سرویس تصمیم گرقته برخی از مشکلات شما عزیزان را در این مقاله برای شما آموزش دهد.

برخی از مشترکین به دلیل استفاده از VPNها مشکل CONNECT  به مرورگرها پیدا می کنند . یکی از مرورگران  پرمصرف در گوشی های apple  (safari )  می باشد که اغلب بعد از سرچ در این مرورگر و باز کردن، با لینکی به پیغام :

Safri connect open the page   

 برخورد می کند. برای حل این مشکل تیم موبایل سرویس چند راه حل دارد :

  1. ابتدا توجه داشته باشید که بدون VPN تست کنید ، احتمالا مشکل درVPN  شماست .
  2. اگر مشکل حل نشد ، احتمالا مشکل از اینترنت شماست برای حل این مشکل کد   #232*10*  در صفحه شماره گیر خود شماره گیری کنید ، این دستور باعث می شود اینترنت همراه اول از مرکز قطع شود و بعد از پیامک از شبکه همراه اول مبنی بر قطع GPRS می توانید برای راه اندازی مجدد اینترنت خود کد #231*10* را شماره گیری کنید ، این کار باعث می شود اگر مشکل GPRS  از خط همراه اول شما باشد رفع شود .
  3. اگر هنوز مشکل Connect  دارید می توانید تنظیمات Network  گوشی خود را از این طریق حل کنید به منوی settings  رفته، وارد General  شده و گزینه Reset  را انتخاب کرده و در این گزینه بر روی Reset network settings  زده ، رمز دستگاه را وارد کنید و بعد از Reset  شدن دستگاه از دستگاه اینترنت خود استفاده کنید .
  4. اگر هنوز مشکل شما حل نشده می توان به منویی که بالا به آن اشاره شده رفته و این بار از اولین گزینه        Reset all settings  را انتخاب کرده ، اینبار تنظیمات کل دستگاه به حالت پیش فرض در آمده و مشکل شما حل خواهد شد ، اگر هنوز مشکل دارید باید به فکر آپدیت دستگاه باشید . برای این کار به منوی General  رفته و از قسمت software update   دستگاه خود را آپدیت کرده ، قطعا پس از آپدیت مشکل شما حل خواهد شد ، در غیر اینصورت دستگاه خود را به مراکز مجاز تعمیرات اپل ببرید .
  5. اگر شما هم با مشکل وصل نشدن اینترنت گوشی آیفون مواجه هستید، تا انتهای این مطلب از آکاموند با ما همراه باشید. عدم اتصال به اینترنت در آیفون یکی از سری مشکلات نسبتا رایج این گوشی‌هاست. اینکه تلفن همراهتان همواره در اتصال به اینترنت با چالش مواجه شود یا در طول روز چندین بار شاهد قطع و وصل شدن آن باشید، قطعا برایتان خوشایند نخواهد بود.
  6. از همین‌رو طبق گزارش‌هایی که همواره از سوی کاربران آیفون راجع‌به مشکلات مربوط به اینترنت این گوشی‌ها دریافت کرده‌ایم، تصمیم گرفتیم این مطلب از مجله آکاموند را به حل مشکل اینترنت گوشی آیفون اختصاص دهیم. اگر از گوشی آیفون استفاده می‌کنید و نمی‌توانید از اینترنت همراه یا Wi-Fi استفاده کنید، ممکن است مشکل یکی از موارد زیر باشد:مشکل در شبکه Wi-Fiمشکل در سیم‌کارت
  7. مشکل سخت‌افزاری گوشی آیفون
  8. مشکل نرم‌افزاری گوشی آیفون
  9. هر یک از موارد فوق می‌توانند علت عدم اتصال آیفون به اینترنت باشند. در ادامه مقاله، این موارد را با جزئیات بیشتری بررسی کرده‌ایم. چنانچه برای تعمیرات گوشی آیفون خود به راهنمایی تخصصی نیاز دارید، از طریق شماره‌های موجود در سایت، با متخصصان آکاموند تماس بگیرید.
امتیاز خود را وارد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *